8/30/2015

The beginning


Heey, wat voelt het toch raar om de eerste letters van mijn eerste artikel op dit blog te typen. Ik hou van schrijven, fotograferen, fashion, interieur, lezen en mezelf zijn. Ik probeer postitief in mijn schoenen te staan en wil dat graag overbrengen aan mijn bezoekers.




Tja, in dit eerste artikel valt er niet veel 'boeiends' te vertellen, aangezien ik nog niet echt een onderwerp heb en niemand het eerste artikel waarschijnlijk gaat lezen, haha. Ik zal me voorstellen zodat jullie mij ook een beetje kunnen leren kennen. Ik ben 14 jaar oud, dat betekent dus dat ik over drie jaar mijn rijbewijs al kan halen (niet dat dat ook echt gaat gebeuren, maar hé het gaat om het idee toch?) Mijn interesses stonden al in de mini intro en mijn 'levensverhaal' als ik dat zo kan noemen staat op mijn about pagina. Handig om te weten is dat ik voorlopig anoniem blog, omdat ik me daar toch wat comfortabeler bij voel. Wat je op mijn blog kunt verwachten zijn veel fashion artikels, i love fashion, trends, combinaties van items, etc. ook interieur, boeken en lifestyle vind ik ontzettend boeiend en fotografie komt er ook aan te pas. Het is dat ik op school zit, maar anders zou ik non stop willen reizen en bloggen. Want de wereld ontdekken is ook al een heel avontuur. Weet je wat, ik zie wel wat de toekomst brengt en ik ga voor nu vooral genieten :)

Helen -x-

2 opmerkingen:

  1. Ik ben zo blij nu ik dit artikel lees, je begint weer een blog! (Want volgens mij ben je toch van dreamtobeauty moet het toch even zeker weten haha) Ik heb je gemist! Je blog naam is heel erg leuk! Liefs, Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! en ja klopt, wat leuk dat je mijn blog hebt ontdekt! Ik ben blij dat ik weer ga bloggen ik heb jouw ook erg gemist!

      Verwijderen